kambar
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir
Vad är ditt discord namn? yxhr
Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Favour Karlsson | 20 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, glad, chill
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Favour, han är född i afrika med bara sin bror och ingen annan. Han har jobbat hård för pengar och det var inte så enkel att hitta jobb för honom. Och i framtiden så ska han ha ett bra jobb och många vänner I kulturen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en bra roleplayer och har en hög RP nivå. Och jag vill att det ska bli kul för alla och göra unvive till ettbra plats.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spela för sig själv och vinna hela tiden det är ochså att låta adnra vinna och ha kul. Det ska också alltid vara jämna roleplay.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har aldrig hänt.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR som betyder new life rule, det betyder att man inte ska komma ihåg vad som hände/vem som döda dig eftersom du har nytt liv. Vehicle Deathmatch - Att man inte får köra över någon på gatan utan en anledning. RDM - Random death match, när du går runt och slår/dödar folk utan någon anledning.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.
Vad är ditt discord namn? yxhr
Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Favour Karlsson | 20 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, glad, chill
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Favour, han är född i afrika med bara sin bror och ingen annan. Han har jobbat hård för pengar och det var inte så enkel att hitta jobb för honom. Och i framtiden så ska han ha ett bra jobb och många vänner I kulturen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en bra roleplayer och har en hög RP nivå. Och jag vill att det ska bli kul för alla och göra unvive till ettbra plats.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spela för sig själv och vinna hela tiden det är ochså att låta adnra vinna och ha kul. Det ska också alltid vara jämna roleplay.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har aldrig hänt.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR som betyder new life rule, det betyder att man inte ska komma ihåg vad som hände/vem som döda dig eftersom du har nytt liv. Vehicle Deathmatch - Att man inte får köra över någon på gatan utan en anledning. RDM - Random death match, när du går runt och slår/dödar folk utan någon anledning.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.