Accepterad Kamalison | Medlem ansökning (Dencoolagrabben)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kamalison

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Romeo

Vad är ditt discord namn? Kamalison#8251

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Danilo Pereira.
Danilo är 24 år gammal, Danilo och hans familj levde i Brasilien, i Brasilien så bodde Danilo i de så kallade 'Favelorna' vilket är väldigt drabbade förorter med mycket kriminalitet & droger. Men Danilo älskade sin sport så otroligt mycket att han ville satsa allt och höll sig borta från knarket men hade ändå erfarenhet med vapen och gängbråk.

Danilos pappa Salvador, var själv en högt uppsatt gängledare men miste tyvärr livet i en skottlossning när Danilo var 4, detta gjorde Danilo och hans mamma samt syskon blev väldigt ledsna över Salvadors bortgång.. De hade inte bara förlorat en far men även någon som tog hand om familjen Pereira.
Det var då Danilo lovade sin familj att bli rik genom fotbollen och kunna försörja sin familj.

Danilo och hans familj blev kontaktade av en fotbolls scout i Sverige så hans familj fick en budget för att komma och provträna.
Allt gick bra för Danilo tills han blev skadad i en fotbolls match, han krockade med en annan spelare i motståndare laget och bröt foten. Efter att ha förts till närmsta sjukhus så berättar doktorerna att Danilo inte kommer kunna spela på 1 år och därmed måste vila och gå på rehab.

Danilos känslor blir helt krossade, nu när han va så nära på att verkligen lyckas så förstördes allt...
Denna tragiska händelse ledde till att Danilo började hänga allt mer och mer med sina kriminella vänner vilket ledde till att han började sälja ute på gatorna.. sakta men säkert blev han en stor drogbaron redan vid 24 år åldern.
Så nu återstår det bara att se vad nästa steg i hans liv är...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra till ett mycket bra och roligt RP:ande, som gör att det blir lättare för andra medlemmar att vara med i olika scenarion. Jag kan även bidra med good vibes som får stämningen att bli lite skönare i servern. Med twitch som hjälp har jag även kunnat lära mig på ett ungefär hur RP funkar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man inte alltid behöver vinna i ett scenario för att ha ett bra RP:ande.
Exempelvis att jag blir av med ett vapen så länge ett dugligt scenario har skett & att många är delaktiga.
Man skall inte gå för att vara bäst eller rikast, utan man ska skapa ett bra RP:ande.

Hur hittade du Unive? Genom vänner & twitch.tv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka