Accepterad kalsphilip | Medlem ansökning [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kalsphilip

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Trixxy#1321

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Karlson och han är 32 år gammal. Han har haft en stökig uppväxt då hans mamma dog när han va 7 och hans pappa var alkoholist. När Abdullah gick i skolan hade han dåliga betyg då han valde och hänga med kompisar istället för att fokusera på skolan och bygga upp sin framtid. Men bilar och motorer har alltid varit ett intresse för Abdullah. Men när Abdullah kom till staden natt staden så blev det annorlunda han tar sin bil till sitt jobb varje dag men vill försöka förbättra men har ej tillgång till det nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett bra och sariöst rp som gör det roligt för alla andra som spelar och gör så att folk tycker det är roligare att spela på unive bidrar med en snäll och rolig miljö som gör att flera tycker det är roligt att köra på unive, Jag vill vara med att bidra till en rolig server och vara med om roliga saker och ge fedback så servern kan förbättras så att när jag/jag ser andra göra fel eller buggar,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan att man ska spela så ett scenario blir kul för båda parterna.

Hur hittade du Unive? En vän berättade mig om servern och sen spelar min kusin på servern.

godkänd muntligt välkommen till unive
:unive:

Tillbaka