Nekad kallstrom | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kallstrom

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad heter du på discord? kallstrom#5877

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardag (sommarlov)11:00-24:00(annars)-16:00- 22:00) (helg 11:00- 22:00 (om jag inte e upptagen med t.ex sporter)

Hur länge har du varit medlem på Unive? januari eller februari

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger (går inte att klistar in bilden på forumet så skruv t mig i pm så kan ni/du få se)

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en server vakt ska vara en som följer reglerna och kunna hjälpa till med att kicka/banna/säga till och lära folk vad dom gör för fel. just nu ligger jag på 619 timmar på fivem/unive och jag tycker att social betyder mycket för servern och jag skulle en dag vela hjälpa till med servern kanske bli Staff. är då mycket aktiv och tycker en server vakt ska va väldigt aktiv. sen e jag en väldigt bra person och skulle göra vad som för servern. och man måste inte bara kicka/banna de utgår av att man också ger bra med +-rep av hur folk beter sig på servern

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? tycker att jag har vart på servern ett tag och vill utveckla min RP och ska bevisa det. sen så känns det som att man blir mer respekterad och vore as kul och testa på nytt helt enkelt. Och att vara server vakt kan va som en liten utmaning som att hålla koll på servern och utföra ett bra jobb, Då jag aldrig vart server vakt o de e därför jag känner att jag vill bli server vakt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? aktivitet betyder mycket som server vakt, vara social och kunna alla unives regler, verkligen inte använda sig av /toggleid under scenarion. sen så tycker jag att de e viktigt att folk inte ska lalla runt och bete sig som skit, t.ex. att man bara börjar slå utan anledning, tycker de vore väldigt overkligt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption e som att jag använder mig av /kick för att få fördel i scenariot och vinna mig ut av t.ex. en kidnappning. (att om jag är under ett scenario och använder mig av /toggleid då så ser jag deras id genom väggarna och de asså om jag e t.ex. under skott scenario) korruption och abuse e som samma sak bara att grunden av saken gör skillnaden. (((detta e min ansökan om sv)))

Tillbaka