Accepterad kallstrom | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kallstrom

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad heter du på discord? Kallstrom#5877

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är att jag nu kört 1 år på unive utan fått chansen till att hjälpa till lite extra. jag vill se till att kunna bygga upp servern ännu mer och jag själv kom ihåg när jag började på unive, så mycket som jag utvecklat min rp genom just blivit godkänd av just en MA och hur kul det var för mig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag är en person som visar hänsyn till andra folk och blir glad av hjälpa till. jag vill dessutom visa min socialitet. Snäll mot folk som är snälla tbx, men försöker alltid visa min positiva sida i de hela. Är väldigt erfaren inom detta och kan mina grejer, kommer lägga mycket tid på forumet, ingame och Specca osv. Jag kommer jobba med att få in nya medlemmar till Unive som jag ser har kompetensen för medlem rollen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött. Har någon en otrevlig attityd ska du självklart inte vara otrevlig tillbaka. Försök snacka me personen o lugna ner hen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att den inte ska vara så lätt att få, den e redan svår men jag ska se till att jag verkligen ser kompetens i folk innan jag tar in dom. Kommer även vara noga med att se till att de har ex antal timmar på FiveM så de har en typ av grund i sitt rp, och därmed kan de utveckla de på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ha koll på rpn, haft mer än 50 timmar på fivem och då helst rp servrar så man får en inlevelse hur rp fungerar och har hyfsade grunder. Kunna grundreglerna inom rp och ha ett förnuft i sin rp, de e de jag tänker!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Hade tagit ansvar och checkat forumet för medlem skaps ansökningar o haft koll där. Hade även tagit mycket intervjuer, samt även lägga mycket tid på att Specca ingame. De ansvar tycker jag är nog en av de viktigaste sakerna man gör som MA.

Hur ser din aktivitetet ut? De är olika hela tiden pga läxor och skola. dom kan se ut såhär: mån: 16 - 22:00 Tisdag: 17:00 - 22:00 Onsdag: 16:30 - 22:00 Torsdag: 15:00 - 22:00 fredag: 14:30 - 01/2:00 Lördag 11/12:00 - 01:00 Söndag 11/12:00- 23:00. men nu under lovet jag har kommer jag vara aktiv från 11-01 typ varje dag om jag ej ska åka bort

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka