Nekad Kallibali | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kallibali

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198958529205

Ditt Hex-ID: 11000013b804ab5

Vad är din discord tagg? kallibali

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mild Brist på social rp. Jag gick för huvud när vi var överbemanade alltså när vi hade övertag på situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Man ringde mig bad mig assistera i en skott lossning exakt utanför vårat hus. Springer ut och märker att det är en aktiv skottlossing sedan ser jag en lila bil som skjutit mot mig tidigare. Den åker ifrån mig men mina grabbar kör efter jag springer tills fots efter bilen. Sedan hör jag skott på andra sidan viken. Och med detta väljer jag att avrätta killen som körde bilen vilket var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var ej felaktig. Vi kunde gjort ett längre scenario och mycket mer socialt om vi bara skulle kidnappat han. jag kunde alternativt skjutit däck istället för huvud. Vill gärna lira unive på lovet och jag och berra hade ändå en rimlig diskussion i support med en trevlig ton.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 Ban från december som var mild. Den andra bannen är felaktig då staffen bannade fel person.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde skjutit däck kunde hoppat in i en av bilarna som jagade han så kunde vi få ett mer långdraget scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka över vad jag gör och inte endast agera på impuls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka