Accepterad Kallibali | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kallibali

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198958529205

Ditt Hex-ID: 11000013b804ab5

Vad är din discord tagg? kallibali

Vem var det som bannade dig? Alchemy Men vill att cmail eller ngn annan sr mod + tar min överklagan.

Bild på banmeddelande: DBA1EF4D-55B3-46F5-A649-5945649D2628.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning tycker själv att jag inte begått något regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kidnappade en grabb som hade tagit över alla våra områden i paleto och sandy sedan under bilfärden till vårat hus hetsar han.Och jag varnade redan han då att han ska sluta hetsa annars kommer jag döda han och kasta han i sjön. Han slutar inte med hetsandet och kallar mig timmy tough knuckels och skrattar åt min karaktär när han är under pistol hot då väljer jag att döda han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig eftersom grabben fortsatte att hetsa under pistol hot. Alchemy hävdade även att han hade clipp på hela scenariot vilket inte stämmer eftersom han har cuttat ned clippet på min ban. Och då ser man inte mina upprepade verbala varningar att han ska sluta hetsa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Grön spelare detta är min första riktiga ban på 3 månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kunnat gjort något annorlunda ser inte ngt alls fel i hur jag agerat och dessutom är ban beviset ned klippt till min nackdel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom om grabben väljer fear rpa och skratta åt min karaktär och strunta i hot. Kan min karaktär inte fortsätta att vara glad och social.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka