Nekad Kalli | Whitelist ansökning [Jallajiiääpp]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalli

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198177354787/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Celion

Vad är ditt discord namn? kalli#9201

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Staffan Bronz här! Jag är 25år ung (1995-10-30) och har ett intresse för motorsport, bilar och hockey jag är född och uppväxt på en gård i Skåne så jag vet hur det livet är. Men nu tänkte att det var dags att flytta in to the big city. Jag har haft lite irritations problem nu på sistone men annars är jag go'e och glad och väldigt kärleksfull det var allt från mig hoppas vi syns snart igen // Staffan Bronz <3

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kommer att bidra med mycket skoj och bra rollspelande, och jag tycker att ni kommer att behöva en karaktär som Staffan på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo du jag tog en lång paus ifrån FiveM på ungefär 1 och ett halvt år och när jag såg just denna servern i listan så blev jag väldigt intreserad och tänkte man kanske börja igen så jag ger denna whitelist ansökan ett försök.

Hur hittade du Multistaden? Som jag skrev i förra jag såg den i serverlistan och tänkte den vill jag komma in på och ha skoj.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt Rollspelande är att få de andra på servern att ha det så kul och skratta med mig kanske även åt mig som mycket möjligt och jag vill att de ska se mig som en del av varför de går in varje dag och spela på serven.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag tog en paus ifrån FiveM och är riktigt sugen igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka