Nekad Kallez | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kallez

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199192068164/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? A.#4884

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ben Andersson och han är 22 år gammal och och när han va 10 år så dog hans föräldrar är skilda och hans mamma dog i en flygkrasch och han får bo hos sin pappa som lever lite dåligt han tar droger o sånt men efter ett tag så bestämmer han sig för att flytta. När Ben blev 23 år gammal så köpte han 1 biljett till unive och ville bli en Sjukvårdare.
När han kom till unive han hyrde ett motell rum det va normal motell nästa dag Ben tog taxi till Polisen för att söka jobb.¨
Efter 30min på intervju han fick jobbet han va glad och fick börja nästa dag Ben jobbade hos Polisen i 1 år.
Efter 1 år Ben hade intresse på att bli mekaniker sa att han kunde tjäna pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem då jag letar efter en server som jag själv tycker denna server är bra vill också bli medlem då jag vill ha en karaktär som har mycket vänner och ett bra jobb som han gillar t.ex polis eller nåt anna. vill bli medlem för att jag har vänner som spelar här som jag har spelat med förut på denna server och vi har haft rolig och villa ha det igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna. För att jag ska kunna göra det måste jag lägga ner hårt arbete för att leverera det bästa. Mitt rollspel kommer troligtvis vara polis för att jag gillar att jobba med jag kan också bidra genom att spela valdigt seröst, inte lalla , och skapar bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ska va roligt för alla i ett scenario, båda ska kunna ha chans att vinna i scenariot. Inte bara tänka ur sitt eget perspektiv göra det skoj för alla

Hur hittade du Unive? Hittade Unive genom streams och mina polare

Tillbaka