kallevvarvstop
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198327877488/
Vad är ditt namn i verkligheten? marcus
Vad är ditt discord namn? Kallevvarvstop#0288
Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2003
Berätta om din karaktär. tjo min karaktär är 24 år och har ett väldigt stort bil-intresse, han håller sig helst ifrån problem men skyddar sina nära och kära. min karaktär är väldigt lungn av sig och tar dagen som den kommer, han är väldigt smart och lär sig snabbt , han är hjälpsam, och på jobbet ger han allt
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan bidra med bra rp alltså inget lalla runt utan jag vill köra järnet för att få så bra rp på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? dem lägger ner tid på servern samt att deras bemötande när man pratar på support är grym och löser oftast när det är något som står fel till
Hur hittade du Unive? via min kompis som länkade eran discord
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få jobba på autoexperten
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få så bra rp som möjligt och ha kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? marcus
Vad är ditt discord namn? Kallevvarvstop#0288
Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2003
Berätta om din karaktär. tjo min karaktär är 24 år och har ett väldigt stort bil-intresse, han håller sig helst ifrån problem men skyddar sina nära och kära. min karaktär är väldigt lungn av sig och tar dagen som den kommer, han är väldigt smart och lär sig snabbt , han är hjälpsam, och på jobbet ger han allt
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan bidra med bra rp alltså inget lalla runt utan jag vill köra järnet för att få så bra rp på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? dem lägger ner tid på servern samt att deras bemötande när man pratar på support är grym och löser oftast när det är något som står fel till
Hur hittade du Unive? via min kompis som länkade eran discord
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få jobba på autoexperten
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få så bra rp som möjligt och ha kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive