Nekad kallestocke991 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barrebaby

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025646337

Ditt Hex-ID: steam:11000013f806b01

Vad är din discord tagg? barredevelopment, Men har ett fler antal konton. Har ett som heter univeroleplay.

Vem var det som bannade dig? har, faktiskt ingen aning. Då det var ett tag sedan jag blev bannad. Men kan tro det var från någon Support/Admin.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har, ingen aning. Blev bannad för cirka ett år sedan. vet inte om man fortfarande kan se det i discord logs. om ni har det fixat :)=

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet, inte riktigt. Men tror jag brött mot discord-regler. eller kan det vara så att jag slutade spela på Unive och då började jag på en ny server och delade discord till någon i staff team!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Har inget bevis på att det var en felaktig ban då det ca 1 år sedan jag blev bannad från discord. har just nu intresset av att börja på Unive igen och köpa kriminell :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad från servern tidigare det har jag faktiskt. Men det är bara IC och inte via discord.
men sen dom tider har jag lärt mig efter dom saker jag blev bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte promota en annan fivem server/Market. Om det var anledningen jag blev bannad för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag ;)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jesssssssssssssssssssssssssssssss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka