Nekad Kalleskaviar123 | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalleskaviar123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? kaviar0350

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Palme och är 25 år gammal, Olof gillar att vara ute och dricka o va på fest med sina polare. Olof hade nu tänkt flytta till staden unive och ansöka till polisen då hans barndomsdröm var att bli polis Olofs far jobbade som polis och det är därför Olof ville bli polis. Olof är väldigt social och trevlig men han är ganska stressad hela tiden han vet inte riktigt varför han är det. Olofs mamma gick bort när han var 10 år gammal hon gick bort i en buss olycka. Olof har tre syskon. Olofs ena bror han inte träffa hans mamma för han var så liten när hon gick bort. Olof är väldigt ledsen fortfarande efter hon gick bort så har inte han vart så glad och han har blivit lite konstig. Han skaffade ett riktigt jobb när han var 18 år med han tjänade inte så bra med pengar så han hade råd med en lägenhet så han fick bo kvar i några fler år hos hans pappa men nu så tänkte Olof ta tag i sitt liv och skaffa ett bra jobb som han tjänar bra med pengar på och flytta in i staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp nivå. jag kommer rpa som polis och skapa så bra rp som möjligt och göra så alla känner sig välkomna in i servern. Jag kommer vara trevlig mot alla, jag kommer skapa roliga och seriösa scenario och kommer rp med alla mina erfarenheter jag har i svensk RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna utan alla ska ha kul man ska spela med social rp nivå man ska inte heller spela för makt och pengar alla ska ha en chans att ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. meta gaming= man tar info från t.ex. discord till spelet. Powergaming= man ska Rp på skador t.ex. om man kör in i träd skit fort så ska man rp som du skulle gjort i verkligheten. RDM= Random death match t.ex. man tar ett vapen och skjuter någon på typ torget utan anledning. fearrp att man alltid ska värna om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp har ca 1200 h på fivem och har spelat på många svenska servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka