Accepterad Kallemutscho | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kallemutscho

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198350479723/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Sellout#9246

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär ät kriminell och han heter Tim Olsson och han är 21år gammal och han har varit kriminell sen han va 5år hans pappa var med i ett gäng och lärde Tim som liten hur man snodde bilar Tim ville inte bli kriminell i början men när han pappa blev mödad så ville han få revansch under den tiden han planerade ut hur han skulle få revansch så grät han hela tiden han saknade sig pappa han var helt ensam han mamma dog när hon födde Tim och nu ska Tim få sin revansch igenom att bli kriminell och hedra sin pappa igenom det.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill bli en del av serven och kunna hjälpa till jag kommer bidra med att försöka få serven lite mer seriös

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har spelat en del på servern och jag älskar den och alla som spelar är så trevliga

Hur hittade du Unive? min kompis har spelat jätte länge han började spela när ni hette multistaden och han tipsade min om serven och nu är jag helt fast

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag tar det seriöst och försöker att få mer folk att bli seriösa

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka