Nekad Kallemutscho | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kallemutscho

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350479723/

Ditt Hex-ID: 11000011742316b

Vad är din discord tagg? Sellout#9246

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? permanent avstängd

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: lallar ~320master Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte riktigt jag kanske var lite lallig men jag tycker det var lite överdrivet att ge min permanent ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var några som hade spånads under mappen och ingen fattade vad som hade hänt då var det en som började slåss och då slog han mig och jag tog fram mitt vapen sen började typ alla att slåss och då knockade en mig och jag svimmade sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker inte det var felaktig ban men jag tycker att det var lite mycket att ge mig en permanent ban tycker jag borde få ett mildare straff eftersom det var många som var lite lalliga

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången jag blev bannad var när jag kom in på serven och visste inte regler eller att man behövde fixa så att man kunde höra folk och prata så då blev jag bannad i fem daggar för grov ooc
andra gången blev jag bannad för att jag plockade utan White list men jag har det nu och senaste var för halv ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja skulle varit mer seriös och bettet mig bättre och inte tagit ut mitt vapen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att bete mig bättre och vara mer seriös i sådana situationer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka