Nekad Kallemutscho | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kallemutscho

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350479723/

Ditt Hex-ID: 11000011742316b

Vad är din discord tagg? Sellout#9246

Vem var det som bannade dig? Spozee

Hur lång tid var din ban? 30dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: streamsnipe ~Spozee. Återstår: 24 dagar 4 timmar 34 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte riktigt gjorde inget man inte fick göra sprang bara på en väg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina polare skulle byta kläder då det var en som krockade in i oss och bara fortsatte köra så vi fick springa till backa till garaget men på vägen ditt så stog det en massa poliser vid en mack och jag frågade vad som hände hänt och dom sa det den hade exploderat men vi tänkte inte mycket på det så vi fortsatte springa och när vi nästan var framme blev jag och en av mina polare bannade för streamsnipe

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker det var en felaktig ban för att jag vet ingen som streamer unive eller fivem typ och kollar inte på streams

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla så bra för några vad för flera månader sen men jag kommer ihåg några första gången var när jag började spela på unive och det var första gången jag spelade fivem och då blev jag stoppad av polisen men hade inte fixat min mic eller mina hörlurar så jag kunde inte prata eller höra vad polisen sa så jag blev bannad för grov ooc sedan har jag blivit bannad för plockat utan whitelist/halv ooc/lall och sunt förnuft tror det var alla kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte jag kanske inte skulle sprungit upp till polisen under deras utredning och störa dom men vet inte riktigt värför jag blev bannad för streamsnipe

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte störa polisen under deras utredning/btw har varit bannad nu i mer en två veckor och saknar servern jätte mycket

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka