Accepterad kallemedkallen | Whitelist ansökning[Simdex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kallemedkallen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kallonski/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? kalle#8974

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 1999

Berätta om din karaktär. Bobby Shanks är 21 år gammal och kommer från Upplands Väsby, Han valde att flytta till denna stad då han var skyldig gäng pengar i sin förra stad, detta innebar att han behövde skapa ett nytt liv i en annan stad. I den nya staden träffade han Rasko Blyatkovic och dem blev väldigt bra vänner. Det dröjde inte länge innan han fick kontakt med en kriminell organisation vid namn "Shack Matt AB" som har hjälpt han att komma in i kriminella verksamheten där han tjänar lite pengar ibland. han gillar pengarna som han tjänar men är dock lite ledsen för att han valde den vägen han gick. Han har ett stort intresse för bilar och i sin förra stad ägde han ett fler tal bilar som han körde streetrace och meckade med. Han jobbar även på postnord just nu. För att fortsätta i sitt liv nu behöver han ett fullt medborgarskapet och vad som händer här näst det vet bara gud.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har fått upp ögonen för fivem och har hittat just denna server som faller mig i smaken. Kan bidra med bra rp scenario

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tror att jag kommer passa in bra och har polare på servern

Hur hittade du Multistaden? Fivem toplistan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka