Kallelinde
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198409566694/
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl Linde
Vad är ditt discord namn? Kalle linde#1337
Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Fredriksson och är 26 år. Han är uppfödd med sina mamma Karin och din pappa Anders. Han växte upp i Danderyd. Han gillar att hänga med sina kompisar. Han är väldigt bil intresserad och gillar att jämföra sina bilar med sina vänner. Han håller på med lite smått kriminella saker men försöker att sluta med det och skaffa sig ett fint liv och en familj men han vet inte om han kan lyckas…
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra med ett bra rp nivå och hjälpa nya folk som skulle behöva hjälp om det behövs.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har blivit intresserad av unive för att jag har hört mycket bra om den och vill lära mig rpa på olika sätt och så. Därför är jag intreserad
Hur hittade du Unive? Jag har hört mycket bra om den av vänner och den värkar bra och härlig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utveckla min rp nivå och att ha roligt. Jag vill även lära mig nya saker man kan göra och skapa roliga senarion.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha roligt och att kanske bli support t.ex. för att hjälpa folk som behöver hjälp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl Linde
Vad är ditt discord namn? Kalle linde#1337
Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Fredriksson och är 26 år. Han är uppfödd med sina mamma Karin och din pappa Anders. Han växte upp i Danderyd. Han gillar att hänga med sina kompisar. Han är väldigt bil intresserad och gillar att jämföra sina bilar med sina vänner. Han håller på med lite smått kriminella saker men försöker att sluta med det och skaffa sig ett fint liv och en familj men han vet inte om han kan lyckas…
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra med ett bra rp nivå och hjälpa nya folk som skulle behöva hjälp om det behövs.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har blivit intresserad av unive för att jag har hört mycket bra om den och vill lära mig rpa på olika sätt och så. Därför är jag intreserad
Hur hittade du Unive? Jag har hört mycket bra om den av vänner och den värkar bra och härlig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utveckla min rp nivå och att ha roligt. Jag vill även lära mig nya saker man kan göra och skapa roliga senarion.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha roligt och att kanske bli support t.ex. för att hjälpa folk som behöver hjälp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej