Nekad KalleKnas | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKnas

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Åstrand

Vad är ditt discord namn? Gött_Kaffe#2172

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Kalle föddes och växte upp i en liten stad vid namn Rockville. Hans föräldrar var båda hårt arbetande, men hade svårt att försörja familjen. Kalle var den yngsta av tre syskon och han hade alltid känt sig lite utanför i sin familj. Han sökte ofta efter spänning och uppmärksamhet på gatorna och hamnade ofta i bråk med andra ungdomar.

Som tonåring började Kalle att engagera sig i olika kriminella aktiviteter för att tjäna pengar och få status. Han såg det som det enda sättet att ta sig ur sin fattigdom och få respekt från andra. Han började sälja droger och stjäla från butiker för att få in pengar till sig själv och sin familj. Han blev snabbt en av de mest fruktade och respekterade ungdomarna i staden.

Men hans kriminella verksamhet ledde honom också in på farliga vägar. Han hamnade i konflikt med rivaliserande gäng och blev tvungen att kämpa för sin överlevnad. Han blev arresterad flera gånger och hamnade i fängelse ett antal gånger.

Efter ett längre fängelsestraff, insåg Kalle att hans livsstil bara skulle leda till en dödlig utgång. Han bestämde sig för att lämna sitt kriminella förflutna bakom sig och försöka skapa sig en ny start. Han flyttade till en ny stad och började arbeta som byggnadsarbetare. Han kämpade hårt för att bygga upp sitt liv och ta ansvar för sitt tidigare beteende.

Men Kalle visste att hans kriminella förflutna kunde komma ikapp honom när som helst. Han behöll sina kriminella färdigheter och kunskaper som en hemlig resurs, och använde dem bara när det verkligen var nödvändigt. Och det var just denna förmåga att hantera farliga situationer som skulle göra honom till en viktig figur i det kriminella undre världen i hans nya stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en extremt ny karaktär på gta som gärna skulle vela gå med i en role play server. Därför tycker jag att det verkar lämpligt för mig att lära mig nya saker om rp i unive, som enligt mina källor ska vara en väldigt bra server och community. Någonting som jag tycker låter trevligt och som jag skulle kunna bidra till. Dessutom har jag under en lång tid drömt om att bli polis. Jag och mina syskon skämtade till och med om att jag och min storasyster skulle bli poliser och att min lillebror skulle bli tjuv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När jag bara hör påståendet så tänker jag direkt på att göra alla andras upplevelser bättre, för om alla gör det, så kommer alla till slut att få en trevlig upplevelse

Hur hittade du Unive? Vänner rekomenderade det till mig

Nekad, kolla en gång till på frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka