Nekad KalleKing | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473669408/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a34b520

Vad är din discord tagg? King.Kong7572

Vem var det som bannade dig? ac

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-05 183525.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? blev bannad för nått jag gjorde för ett bra tag sedan och har tagit lär dom av det och jag har inte fuskat på nån annan sörver någon sin då jag bara har kört å¨univa och vissa andra lall sörvarar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle gå ig och var acbannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den var felaktig då jag redan har blivit p bannad för att jag fuskade och jag inte gör det längre då jag vdet att det är min sista chans och ber om ursäkt för det jag gjorde men det är inget jag kan ändra på nu men det jag kan ändra på är att jag ser till att jag aldnig nånonsin fuskar på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fram för skottlosning med bil och tog lär dom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? i nu läget nej då det var ett bra tag sedan men jag har tagit lär dom av mitt miss tag och ber om ursäkt för att jag fuskade 1 gång och viste inte hur det funkade så det slutade med att jag sickade bild på¨det i min egna gäng chat och sedan dess har jag inte ens vart med nån sörver där det finns fusk i.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig fuska igen då jag gjodre den 1 gång och det sluta inte bra.

Har du läst våra regler? Ja, kan dom utan till.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka