Nekad KalleKing | Ansökan till Servervakt [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? Kalle#1938

Ange ditt födelsedatum 6 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. 5 till 6 timmar om dagen på vardagar och helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 februari 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 gånger men det var när jag var retså ny och lallde på unive medans nu så tar jag det serigöst och vill hjällpa till. och kan visa bild på min intevju om jag kommer vidare. för det är något fel men tar det då.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. hjällpa staff med småarbeten som att tex ta bort lallare och folk som vill förstara för anndra när dom rpar. och jag tycker att det är för mycket lallare på unive så jag vill hjällpa till.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för jag trycker det är för mycket folk som lallar och vill lyckas hindra dom ifrån att förstöra andras rp genom att ge dom en kick eller ban men jag vill egentligen ha rolig rp och hjällpa unive så det blir en bra/årdsam sörver.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att mis bruka sin sv tex att reva sinna kommpisar under en skottslosning och dom ligegr medvetslösa och du revvar dom då misbrukar du din sv men istellet för att misbruka den så kommer jag att anvenda den för att görra unive till en bettre sörver och ta bort alla lallare.

+/- rep, känns inte som du la ner mycket tid på din ansökan, men skulle kunna förbättras ganska lätt.

Tillbaka