Accepterad KalleKalashnikov | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KalleKalashnikov

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? kallekalashen

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2001

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Jonas goofy. Min karaktär är en skojsam och ivrig individ med 2 diagnoser. Adhd och autism. Därför har jonas svårt att uppfatta på vad personer känner.
Jonas är 27 och kommer från sverige men har kusiner i mellanöstern.
Han gillar att boxas och gå i fotboll, han har vart en stjärna i fotboll sen han var liten.
Jonas har även ett väldigt stort bil intresse och älskar att mecka med bilar. Sen finns det även en mörk sida av jonas. Jonas blev mobbad som liten och blev därför välldigt "tuff"
för att försvara sig mot mobbare, så kom han in i kriminella kretsar och började sälja hasch och cannabis.
Det funkade bra ett tag men mitt uppe i en drogförsäljning så hände det en så kallad "Drog Raid."
Polisen stormade sig in i lägenheten och dom tog in alla datorer, ssd och harddrives som bevis material och fick in massa bevis på ett skåp där drogförvaring och så stormade de sig in i hans skåp där de hittade 20 kg heroin i en förvarings påse.
Han satt inne pga. att hans advokat Erik inte kunde svara på allt domaren hade att säga eftersom att han var ny på jobbet och inte visste de han skulle göra.
Detta ledde till att han fick sitta 10 år och han kom nyss ut och ansökte till medborgarskap i ett nytt land.
Nu är han tillbaka och tillbaks starkare än någonsin!
Hans framtida planer i livet nu är att ta kontakt med en gammal kompis och förhoppningsvist gå med i hans kriminella nätverk Foxtrot.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och utvecklad rp. Jag gillar att rpa med nya personer och låta motparten ha lika kul som jag!
Bidrar med hög rollspelsnivå då jag rollspelat back in the days och jag är erfaren med att kunna rollspela på servrar. Jag är vänlig rollspelare och gillar att kommunicera och sociallisera med andra personer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för att motparten ska "vinna" i ett scenario för att kanske göra ett annat bakomliggande scenario efter åt eller att dra vidre rpn längre och på ett bättre sett.
Det är viktigt att motparten ochså ska "vinna" och ha roligt och därför måste man ibland rpa utifrån den baktanken.
Rpn handlar inte om att vinna hela tiden utan handlar om att ha det roligt och realistisk

Hur hittade du Unive? Började nyss. Men är erfaren som rollspelare på fivem, då jag har försökt göra flera servers som gått i konkurs och rollspelat på andra servrar. Hittade denna server på tiktok som hade bra rp och bra sociallisering mellan folk! DENNA ANSÖKAN ÄR INTE ANVÄND MED CHAT GPT !

Tillbaka