Accepterad KalleHendrikes | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleHendrikes

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: KalleHendrikes

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198021876519/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Idun#5916

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 1992

Berätta om din karaktär. José kom till Stockholm som 15-åring 2011 med ingenting annat än kläder på kroppen . Han började umgås med fel typ av människor och var ganska elak. Sedan dess har han skärpt sig, ändrat attityd och har gjort flera adrenalinstinna äventyr med många olika människor. Det fanns dagar då han bara ville kasta in handduken, men hans vänner och lust för extrema äventyr drar honom alltid tillbaka. José tycker om att tänka på sig själv som en "bra kille" men för att vara ärlig faller han förmodligen in i den moraliska gråzonen. Han gillar att köra runt i sin Nissan GT-R och provocera vanliga "svenssons" . José gillar bilar, statusprylar och att framstå som en mer framgångsrik man än han är.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till ett bra RP-klimat och flera intressanta scenarion med min karaktär José.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har sett flera streams från er server och blir imponerad över kvalitén på RP.

Hur många timmar har du på FiveM? 58 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag har sett flera streams från er server och blir imponerad över kvalitén på RP.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka