Accepterad Kallehansen | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
16
Användarnamn: Kallehansen

Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Kalleskaviarr#7790

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1999

Berätta om din karaktär. jag älskar att köra hoj och fordon gillar även att designa bilar. älskar att ge ut bra service och vara ödmjuk mot kunder. Vill ochså ha ett bra jobb och kunna göra bra ut av mig kunna käna mycket pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill ta det på mer seriöst vill skaffa ett bättre job. Tänker kanske i framtiden köpa en mc klub för älskar ju hojar. vill käna mer pengar och kunna va med i dc servern för vissa saker på dc servern måste man vara wl.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har kört på några rp server innan men denna är lätt den bästa detta är det ända jag kör nu.

Hur många timmar har du på FiveM? 110,1 timmar

Hur hittade du Multistaden? mina kompisar leon och leeoohh rekomoderade servern sen dess var man fast.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? 2 gånger. Första gången visste jag inte så mycket för det var första gången jag var inne. Andra gången var ett misstag av dem som bannade mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på denna detta är den bästa.........

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka