Accepterad Kallehansen | Ban överklagan (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
16
Användarnamn: Kallehansen

Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/sale/wbpublishersale2020?snr=1_4_4__118

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kalleskaviarr

Vad är din discord tagg? Kalleskaviarr#7790

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Metagaming gå på röst

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag medade fram ett namn när han hade mask på sig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. några började skyta mot oss och råna oss vid vårat gäng hus. Då kom en snubbe som var min kompis som hade mask som rånade mig fatta inte varför han rånade mig för han var min kompis iallafall då sa jag hans namn utan att jag riktigt tänkte på det. Iallafall det var riktigt dumt att jag gjorde det jag kommer inte göra om det kommer nu tänka på det nu extra mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt av dem för jag metade hens namn kommer inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången blev jag bannad för att jag var helt nu och kunde inget om rp tog lärdom av det och lästa alla regler. nästa gång var ett misstag. den tredje var att jag glömde bort mig men hat tagit lärdom av alla bans kommer även göra det på denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att tänka lite extra att en kompis kanske helt plötsligt börjar råna dig med mask och då får man inte säga hans namn

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte får säga någons namn med mask fast du vet hans röst.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka