Accepterad Kallehansen | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
16
Användarnamn: Kallehansen

Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kalleskaviarr

Vad är din discord tagg? Kalleskaviarr#7790

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? r: Du har blivit avstängd för: PowerGaming. Återstår: 3 dagar 23 timmar 58 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag snckade utanför spelet alltså i dc vilket var väldigt dumt av mig ångrar det värkligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng betalade ett annat gäng för att vi skulle ha allians men då så hasslade dem oss. Då dum som jag va så gick jag in i dc och skrev privat till bossen i deras gäng om vi hade någon allians och om vi inte hade det så undrade jag om vi kunde få tillbaka våra pengar. Vilket var väldigt dumt av mig för man kan lixom inte göra det i värkligheten. Man ska lixom ta det ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. NEJ det var inte en felaktig ban för det var väldigt dumt av mig och jag kommer inte göra om det

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av varje ban och kommer alltid att göra det. Som tex första gången jag fick en ban så fick jag det för det var första gången jag var inne på servern och jag fattade ingen ting så jag slog en utan anledning vilket jag alldrig skulle göra idag. Men iallafll då så tog jag lärdom och läste alla regler. En annan gång så blev jag bannad för att jag råkade råna utan mask då tog jag lärdom av det att jag alltid dubbel kollar att jag har mask på mig nät jag rånar. OSV

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA det hade jag verkligen kunnat ha gjord jag hade tillexempel tänkt lite mera och ta det ingame som man gör i verkligheten + att det är ju lixom rp om man blir hasslad så får man aceptera det bara. Men kommer ta lärdom av detta...

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA som sagt det gör jag alltid och kommer alltid att göra det för jag vill kunna spela på servern och kunna hålla en så provsig rp som möjligt och att man lär sig av sina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka