Accepterad Kallehansen | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
16
Användarnamn: Kallehansen

Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kalleskaviarr

Vad är din discord tagg? Kalleskaviarr#7790

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: powergaming,suntförnuft, kör realistiskt i stan. Återstår: 4 dagar 23 timmar 53 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde orealistiskt i staden vilket var dåligt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde en bil på väg till gäng huset och så tänkte jag inte så mycket för jag snackade med några kompisar i dc och kollade på deras stream. Och då så bara jag gasade lixom för jag tänkte inte på att jag körde så snabbt lixom. ångrar mig jätte mycket att jag inte var fokuserad i spelat. Kommer inte göra om det. För nu fram över så kommer jag att tänka på det extra mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban för det är ju rp. Det är bra för man vill ju ha en bra rp server. Förstår lixom att jag blev bannad för man kör ju inte direkt så i värkligheten

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja första gången jag blev bannad så var det typ första gången jag var inne så då vistte jag inte så mycket så jag slog en utan anledning. Då så blev jag besviken på mig själv för jag ville lixom rpa. Så då tog jag lärdom av det och läste alla regler och sedan dess har jag inte gjort det någon mer gång. Andra gången så var det ett misstag av dem som bannade mig. Men som sagt jag tar alltid lärdom och kommer alltid göra det. Kommer göra det på denna med

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle vara mer fokuserad i spelat vilket jag kommer göra framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det gör jag alltid kommer även göra det på denna. Kommer vara helt fokuserad nu när jag kör.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka