Accepterad Kallehansen | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
16
Användarnamn: Kallehansen

Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kalleskaviarr

Vad är din discord tagg? Kalleskaviarr#7790

Vem var det som bannade dig? Abdi

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på någon utan anledning alltså vdm. Men det var inte meningen det var i en stressad situation....

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med en med en snubbe på en snöskoter. Sedan körde han iväg.. Då märkte jag att jag hade jätte lite hunger och törst vilket gjorde att jag blev stressad och gassade på full gas för jag ville inte dö för jag hade viktiga saker på mig. Iallafall då körde jag på han som inte var med meningen för varför skulle jag bara köra på någon helt plötsligt. Men sedan när jag körde på han så försökte jag att hjälpa och "rpa" så mycket det gick men då blev jag bannad. ångrar mig väldigt mycket att jag inte tog det mera lungt där..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en riktig ban. Men det var inte meningen/tanken att det skulle bli en VDM eller det var inte meningen att jag skulle köra på han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Varje gång jag har blivit bannad så har jag tagit lärdom av det och jag kommer även göra det denna gång. Första gången jag blev bannad så var det att jag slog någon utan anledning men det var lixom första gången jag spelade på en rp server, Men då tog jag lärdom av det och så tog jag och läste alla regler och då har jag aldrig blivit bannad av det längre. Men som sagt jag tar alltid lärdom efter en ban kommer göra det på denna med....

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att ta det mera lungt när jag kör nära personer. var väldigt dumt av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det gör jag alltid har lärt mig att jag ska ta det mera lungt när jag kör snabbt nära personer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka