Nekad kalleballe | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweetshoot

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? sweetshoot

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Greger Bergström

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, svensk och Fundersam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund: Är halv Svensk och halv Spansk. söker till Securitas, och vill ha en rolig och bra RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ifall jag kommer in på Securitas så kommer jag bidra med en ``trygg och rolig RP´´

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? NEJ.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Få inte sno polis-bil. Får inte skjuta hejvilt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Neee tror faktiskt inte det.

Hej @kalleballe Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

OCH

Du behöver utveckla din karaktärsbeskrivning bakgrund

OCH

Antingen är du ej med i discorden eller så har du uppgett fel discord namn

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Hej @kalleballe Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

OCH

Du behöver utveckla din karaktärsbeskrivning bakgrund

OCH

Antingen är du ej med i discorden eller så har du uppgett fel discord namn

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.
Hej Toris,
En fråga hur blir man medborgare eller är det här det?
Och jag har nu ändrat mitt kontos namn, och det är PeNtraaitor_3415
Men jag vet inte hur jag ska utveckla min karaktärsbeskrivning bakgrund riktigt.
men ha en bra dag.

Hej Toris,
En fråga hur blir man medborgare eller är det här det?
Och jag har nu ändrat mitt kontos namn, och det är PeNtraaitor_3415
Men jag vet inte hur jag ska utveckla min karaktärsbeskrivning bakgrund riktigt.
men ha en bra dag.
Du är ej med i discorden

Nekad.
Anledning:
Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka