Nekad kalleballe | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalleballe

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198116618295/

Ditt Hex-ID: steam:11000010951c037

Vad är din discord tagg? Kalleballe / zutt88

Vem var det som bannade dig? berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-01 214041.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de ansåg att jag hade brist på social rp vilket jag håller med om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte förbi gänghuset och såg ca 6-8 bilar och valde att följa efter. Jag såg att minst en av bilarna var med mig såg jag vände och körde efter då såg jag den bilen som jag visste var med mig hoppa ut och skjuta så tog ansåg jag att det var rätt för mig att köra fram och också skjuta utan att veta bakomliggande scenario och inte prata med någon. Så för att sumera hela grejen så såg jag mina skjuta och valde att skjuta utan att veta bakomliggande anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktigt mitt egna fel då jag inte pratade med någon och sköt bara utan att veta någon bakomliggande scenario.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för lite olika grejer men jag har verkligen lärt mig av denna pga jag fick indragen krim vilket fick mig till att inse hur allvarligt regelbrott det var och kommer absolut inte upprepa det igen. Jag har tagit lärdom av mina bans genom att helt enkelt inte försöka upprepa dom och komma ihåg vad jag gjort för fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat skita i att följa efter dom eller så hade jag kunnat köra upp till den bilen som sköt och frågat vad som sker samt fråga den bilen jag sköt på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut kommer inte upprepa detta med tanke på konsekvenserna som tillexempel indragna krimen och bannen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är klart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka