- Meddelanden
- 512
- Reaction score
- 354
Användarnamn: KalleBale
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198867709602
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: chawe
Vad är din discord tagg? chawe#6186
Vem var det som bannade dig? !Valle
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm gz
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte följde reglerna
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille sa att jag va fatig och ful och mord hota och då blev jag arg och slog till han. men jag hade glömmt att det var gz för en kille döda mig där innan så jag tänkte inte på det-. men jag lovar att det inte ska hända igen!:
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som inte sköte mig och gjorde fel.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. oo jaga blev bannad första gången jag va inne. jag snodde en bil och fick snuten på mig och när jag blev tagen så lämna jag. Men jag har lärt mig väldigt mycket sen dess. så inget sånt kommer hända igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte slå ner han vid sjukhuset
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det är gz vid sjukhuset
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198867709602
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: chawe
Vad är din discord tagg? chawe#6186
Vem var det som bannade dig? !Valle
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm gz
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte följde reglerna
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille sa att jag va fatig och ful och mord hota och då blev jag arg och slog till han. men jag hade glömmt att det var gz för en kille döda mig där innan så jag tänkte inte på det-. men jag lovar att det inte ska hända igen!:
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som inte sköte mig och gjorde fel.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. oo jaga blev bannad första gången jag va inne. jag snodde en bil och fick snuten på mig och när jag blev tagen så lämna jag. Men jag har lärt mig väldigt mycket sen dess. så inget sånt kommer hända igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte slå ner han vid sjukhuset
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det är gz vid sjukhuset
Har du läst våra regler? Ja