KalleBale | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9westman

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
354
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2006

Vad heter du på discord? chawe#6186

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16.00 till 21:00 på var dagar på helger typ när jag vaknar till 23.00 kanske till 02:00 men om jag behöver dra eller ska göra något som gå på match så kan det bli mindre tid. men på tisdagar och torsdagar kan jag kanske inte spela så mycket för jag har basket tränning. men annars kommer jag spela! jag kan nog spela jätte länge på helger om jag inte har något att göra

Hur länge har du spelat på Multistaden? i typ 6 till 7 månader. började lite innan sommar lovet 2020!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Först så skulle jag bli jätte glad. sen skulle jag kolla på folk medans jag rpar men jag kanske inte kan rp för att folk inte sköter sig och det är en risk jag kan ta för att servern ska bli av med folk som sköter sig. t.ex när jag å mina kompisar stog och snacka med en kill sen kom en kille och vdma oss och då önskade jag att jag var SV för då skulle jag kicka han. men man kanske möter en vilsen person som är ny inom rp då skulle jag hjälpa och säga att han ska joina dc om han inte har gjort de och att han ska kolla på reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Joo för när jag rpar med min polare så ser jag t.ex personer som inte kan sköta sig och då vill man bara bli av med dom så alla kan ha rolig och skön rp. för det finns massor av personer som vill förstöra för alla andra och det vill jag sätta stop för. Och så vill jag bli servervakt för att hjälpa och det är bara denna gryma server jag spelar

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle var online och hålla kolla så att folk som inte sköter sig eller bryter regler och då skulle jag kicka dom så dom har lärt sig något för idag så bröt mina kompisar och jag skulle ha kickat dom om jag kunde. Jag ser också bilar vart jag än åker och då kör man nästan in i dom så om jag blir server vakt så kommer jag hoppa ur bilen och dv oh poff så va den borta!

Varför ska just du bli servervakt? för att jag spelar väldigt mycket och vill hjälp er att utveckla servern och få bort dom som inte kan rpa så alla får en nice rp .Tänker om ni behöver lite hjälp. och jag skulle vilja hjälp er så mycket jag kan och stöta er på servern så mycket jag kan! för ni kanske behöver mer servervakt som kan spela kanska länge. och om jag blir servervakt kommer jag spela så mycke jag kan för att hjälpa er!

Varför vill du bli servervakt? för att jag ser massor av folk som inte sköter sig och bilar som ligger överallt och där dom inte ska ligga!. och jag vill hjälpa er att utveckla serven tillsammans så mycke vi kan. och ni kanske behöver lite hjälp:!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /nocilp flyga runt och var onsynlig /toggleid se folks id /setjob och id ger någon ett jobb /dv ta bort bilar eller fordon /tpm teleportera sig nån stans på mappen /kick sen id för att sparka någon ur serven är inte säker men /goto för att teleportera till någon /bring teleportera någon till dig

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans joo jag blev bannad första gången jag va inne. jag snodde en bil och fick snuten på mig och när jag blev tagen så lämna jag. och sen när jag gick in så hitta dom mig och då blev jag bannad i 30 dagar. men har lärt mig så mycke sen dess!

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara Multistaden<3!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka