Accepterad kalleankan22 | Medlem ansökning Madsix

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coca cola 2

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? NWAD#6359

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Jo min karaktär heter Hassan Abdi Mahmoud. Han är 23 år gammal och gillar att spela fotboll och hänga med sina vänner. Hassan är en social och snäll kille som gillar att hjälpa till folk och umgås med de. Hassan gillar också att träffa nya folk. Hassan har haft ett tufft uppväxt där hans föräldrar dog och han har blivit avstängd från skolan. Hassans föräldrar dog när han var 14 år gammal och efter de dog så blev Hassan väldigt ledsen och ganska arg. Han brukade alltid bete sig dåligt i skolan och göra problem och han brukade alltid slå de andra eleverna. En dag så blev han jätte arg på sin lärare och då valde han att ta sönder saker i skolan vilket gjorde rekorn så arg att han valde och avstänga Hassan från skolan. Efter avstängningen så blev Hassan arg och då valde han att bli kriminell och göra kriminell handlingar i smyg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social rp och mogen rp. Jag kommer inte lalla runt och istället kommer jag ta rpandet seriöst. Jag kommer även göra korta och väl utvecklade scenarion som kommer att vara kul för båda partnerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra så att båda partnerna ska ha kul i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan och nu känner jag för att komma tillbaks.

Godkänd skriftlig. Vidare till muntlig intervju. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka