Nekad kalleankan22 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coca cola 2

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hashimiansson/

Ditt Hex-ID: 11000014cb1095d

Vad är din discord tagg? nwad.

Vem var det som bannade dig? 320master/philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tror att jag hade softaim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag la upp en Unive montage vilket man får göra. I en av mina klipps så såg det ut som att jag hade softaim/aimbot. Jag tydligen lockade på två personer vilket jag gjorde inte. Ni banna mig direkt och drog mina roller utan att prata med mig vilket jag tyckte va onödigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban då jag använde inte softaim/aimbot och ni väljer och banna mig utan bevis. Jag har massor av bevis på att jag har inte softaim/aimbot. 320 det skulle vara snällt om jag fick ett chans att prata med dig och visa dig att jag har inte softaim och denna bannen är felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad här innan då några var felaktiga och några som jag gjorde fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAg har inte gjort ngt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

320 jag tror att jag skulle varit bannad från anticheat om jag hade ai filer.

Kan nån staff tagga 320 här vill att han eller nån i ledningen ska ta hand om detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka