Nekad kalleAnka | Chef-jobb ansökan - Mekonomen [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalleAnka

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? 13

Vad heter du på discord? KalleAnka#5886

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? totalt 3 måndader men råkade lämmna discorden

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med att vara trevlig och välkommnade så folk känner att personalen är trevliga så folk vill komma till oss och laga sin bil. Jag kommer vara väldigt aktiv i tjänst och att ta arbets intervjuer jag kommer vara nogran med att hålla koll på att se till att all personal sköter sig och gör sina arbets uppgifter. Jag kommer anställa folk som har erfarenheter och att jag känner att dem som vill bli anställda gillar jobbet och inte bara ute efter lön för jag vill att dem anställda ska känna att det är kul att komma till jobbet och inte att dem måste för pengar. Jag kommer vara så artig så mycket som möjligt för att folk ska välja oss så vi får in fler pengar i kassan så vi kan köpa bättre vektyg så vi kan laga folks billar fortare och med modernare verktyg. Jag kommer se till att alla jag anställer är mogna när dem jobbar och att dem inte lallar runt när dem är i tjänt för om dem lallar i tjänst skämmer dem ut företaget och då blir det mindre kunder.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som meko på andra servrar och har lite erfarenheter irl. Jag vet hur man ska bemöta folk för att dem ska vilja komma tillbaka. Jag vet hur man ska agera ifall det blir stöigt inne i meko lokalen då ska man kontakta securitas och i värsta fall polisen

Hur ofta kommer du vara inne? Minnst 3 timmar per dag eller mera. Men kanske lite mindre ifall jag måste plugga eller såna saker som att va med famliljen för tar mitt irl liv förre datorn

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka