Nekad kalleAnka | Ansökan till Servervakt [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalleAnka

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad heter du på discord? KalleAnka#5886

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara aktiv minnst 3 timmar per dag men oftas mera. Jag kommer minnst vara 3 timmar per dag om jag inte ska göra nåt med familjen eller nåt sånt. Jag går rätt långa dagar i skolan så jag brukar komma in runt 15.10 tiden varje dag men på fredagar kommer jag in runt 16.00. Och ibalnd lite senare för jag pluggar en del just nu för nästa vecka har jag en del prov men kommer ändå va hyfsat aktiv. Men efter alla prov kommer jag bli mer aktiv en vad jag kommer vara under nästa vecka.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Totalt 3 dagar för råkade lämmna en gång men annars typ 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är att hålla koll på ifall det kommer in lallare eller folk som ej kan bete sig och bryter mot reglerna. Servervakter är dem som ska akta servern från folk som bryter mot reglerna och inte kan sköta sig. Vet ej hur det är på unive men på andra servrar tar dem support också. Men deras seriös jobb är att hålla koll på servern och allt går som det ska så inga regler bryts och att alla håller sig på en stabil RP nivå.

Dem tar också Medlems Ansökningar och medlemskaps intervjuer. Servervakter kickar och bannar folk som ej beter sig eller gör grova regel brott så det blir p-ban och kickar folk ifall det bryter mot regler eller lallar och ifall det fortsätter lalla efter sin kick kanske man bannar dem i 1 timme och ifall det inte sker nån förändring så kanske det till och med blir en perma ban senare. Servervakter tror jag tar reports som att nån RDMAR eller VDMAR så tror att servervakter kan ressa folk som behöver det.

Servervakter ska spectata folk och se till att folk sköter sig och inte snackar ooc exempel och såna saker. Dem kan också ibland be folk hoppa support ibland för att vissa kanske inte fattar vad det är dem gjort för fel eller att det är nåt grovt så man behöver snacka med dem och förklara vad dem har gjort för fel.

Dem kan också ibland hjälpa till med att föra fram viktiga saker till ägarna eller andra staffs som är rätt så uppsatta inom staff teamet. Dem ska också hjälpa folk som har exempel vis klipp när nån gör fel så vi kan se att den har gjort fel så vi kan snacka med personen som gjort fel och hjälpa han som har klippet att få tillbaka sina saker exempel.

Servervakernas uppgifter är också att se till att medlemmarna sköter sig både ingame och i discorden så folk inte skriver olämpliga saker i discorden eller i ooc chatten eller i twitter ni fattar. Servervakter ska också hålla koll på alla regler så ifall dem ser en staff göra fel kan man anmälla det så man kan berätta vad som hände.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa servern att få bort alla lallare fortare och att hjälpa till att utveckla servern. Jag vill bli servervakt för att jag vet att det är en seriös server och för att folk ska få svar på sina ansökningar fortare. Jag vill bli servervakt för jag e mogen och seriös. Jag har tidigare erfarenhet inom att va staff och servervakt. Jag har erfarenheter inom olika commands kan skriva några härr

Commands:

/noclip
/ban id (day) reson
/kick (id) resson
/v (car)
/revive
/dv
/spectate
/id
/goto (id)
/bring(id)

Jag vill också bli servervakt för att det ska finnas flera aktiva servervakter som tar sitt arbete seriöst och arbetar mer en att rp exempel att jag spectatar mer av tiden jag är inne en att rpa mer. Jag kommer spectata mer en vad jag rpar. Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa andra staffs att ta vissa beslut och att lära mig mer om att va staff. För ifall jag blir servervakt kommer jag också studera hur staffsen arbetar så jag kan lära mig av dem och sen ansöka till staff senare om jag blir servervakt.

Jag vill bli servervakt för att vi säger att jag är i ett scenario och exempel ett gäng gör fel eller regel brott så kommer jag ej avbryta scenariot direkt och be dem kommer support jag kommer göra det när scenariot e klart för att ifall man ber folk komma support mitt i ett scenario så förstör det rpen ig direkt då man ska ta allt sånt efter scnariot.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abusa/korruption betyder att man exempel spawnar in bilar eller vapen ocj korruption är att du abusar och inte tar sina perms seriöst. Ett exempel också vi säger att jag dör i ett scenario och jag blir arg för att jag dog så revivar jag mig själv bara. Det är att abusa och korruption. Och att man exempel revivar sig själv mitt i ett scenario eller att man ber dem komma support mitt i scenariot. Man ska ta sånt efter scenarion

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka