Nekad kalleAnka | Ansökan till Servervakt [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalleAnka

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad heter du på discord? KalleAnka#5886

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara aktiv minnst 3 timmar per dag men oftas mera. Jag kommer minnst vara 3 timmar per dag om jag inte ska göra nåt med familjen eller nåt sånt. Jag går rätt långa dagar i skolan så jag brukar komma in runt 15.10 tiden varje dag men på fredagar kommer jag in runt 16.00. Och ibalnd lite senare för jag pluggar en del just nu för nästa vecka har jag en del prov men kommer ändå va hyfsat aktiv. Men efter alla prov kommer jag bli mer aktiv en vad jag kommer vara under nästa vecka.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Totalt 3 dagar för råkade lämmna en gång men annars typ 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är att hålla koll på ifall det kommer in lallare eller folk som ej kan bete sig och bryter mot reglerna. Servervakter är dem som ska akta servern från folk som bryter mot reglerna och inte kan sköta sig. Vet ej hur det är på unive men på andra servrar tar dem support också. Men deras seriös jobb är att hålla koll på servern och allt går som det ska så inga regler bryts och att alla håller sig på en stabil RP nivå.