Nekad KalleAnka#5886 | Medlem ansökning [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleAnka#5886

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper 13år

Vad är ditt discord namn? KalleAnka#5886

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2009

Berätta om din karaktär. Alexander Andersson är 30år gammal och vill bli polis eller Sjukvårdare. Sebastian vill hjälpa folk och sätta dem på rätt spår i livet och att dem kriminella asen åker in bakom lås och bom. Alexander vill att folk ska kunna lita på han. Alexander vill få många vänner som han kan lita på. För när Alexander växte upp utan familj och vänner så Alexander vill få många vänner och kolegor som är snälla mot han så han kan vara snäll mot dem.

Alexander vill bli polis därför att han vill hjälpa staden med att stoppa det kriminella nätverkan och perosnerna. Alexander vill bli jobba som polis för att invånarna ska känna att dem kan gå till polisen när dem har problem och känna att polisen finns i staden och att det kan känna sig trygga. Alexander som person är väldigt snäll, omtänksam och trevlig men han kan också bli arg, agresiv och hård ifall det krävs.

Alexander vill få vänner som han kan lita på och kalla bror. Alexander vill antingen bli polis eller securitas men helst polis. För han vill se till att alla följer Sveriges rikes lagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att jag följer reglerna och håller mig på en hög rp nivå. Och att jag är social och försöker göra så bra scenarion som möjligt och jag kommer vara aktiv så minnst 4 timmar per dag. Jag kommer kunna bidra med att inte lalla och sånt och att aceptera staffsens beslutet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man är glad för den andra van scenariot men att scenariot va kul. Att man tyckte scenariot va kul så man inte bryr sig om vem som vinner

Hur hittade du Unive? Kört på den förut men hittade den på SWE list första gången

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka