Nekad KalleAnderson | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morotskakan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk?
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? LiamSkogsberg#1093

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Anderson och är 26 gammal han kommer ifrån Sverige och har bott där i hela sitt liv. men han har flyttat runt mycket i landet pågrund av att hans föräldrar har gått isär så han har bott lite överallt Kalle är en glad och snäll kille som bryr sig om dom flesta men om någon är elak om jävlas med han så kan han bli arg och kanske till och med slå tillbaka. han har ett stort intresse av motorfordon speciellt bilar men har ett stort intresse av lastbilar också. en sak som kan göra han arg är ifall någon börjar prata skit om hans familj eftersom hans pappa dog i en trafikolycka när han var 15 år gammal. så om någon snackar skit om hans pappa kan de gå illa för den personen efter som han gillar å gymma så han är jag gansak stark så att säga. så om man ska dra en kort samman fattning om kalle Anderson är han en glad och rolig kille som gillar bilar, och han har en ganska lång stubin.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför just jag vill bli medlem är för att jag vill kunna utveckla mitt rollspel genom att kunna få mer seriösa jobb och kunna få mer tillgångar på servern så som att kunna skriva på Twitter och Blocket

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att kunna upfylla mina drömmar i ett så verkligt spel som möjligt och kunna utveckla mitt rollspel till max

Hur hittade du Unive? har kollat på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna skaffa mig ett riktigt jobb och kunna vara min karaktär till hundra procent

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna skaffa mig mina drömbilar och hus.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara Unive. Det är min favorit

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka