Kalle_Planka
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer
Vad är ditt discord namn? Kalle_Planka
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2004 10 22 Hasse Anderson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll och trevlig.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Få bra och lagligt jobb och jobba bra.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp och väldigt bra rp nivå.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag till exempel blir rånad ska jag absolut inte fear roleplaya och liksom ge allt de vill och göra ett bra scenario som alla gillar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag jag körde över min kompis och jag fick en ban då insåg jag att det inte är värt att göra det och kommer aldrig göra om det igen.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM det är när man slår eller dödar någon utan anledning eller att den inte har varit med i ett scenario. VDM att man kör över någon utan anledning. METAGAMING tycker jag också är bra att man till exempel sitter i ett discord samtal och ens kompis säger att den ligger död vid paleto att han har blivit nedskjuten och en karaktär ig inte fått reda på de att man ändå tar informationen och åker dit.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra mitt bästa för att göra servern rolig för alla och bidra till serverns rp så bra jag kan.
Vad är ditt discord namn? Kalle_Planka
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2004 10 22 Hasse Anderson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll och trevlig.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Få bra och lagligt jobb och jobba bra.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp och väldigt bra rp nivå.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag till exempel blir rånad ska jag absolut inte fear roleplaya och liksom ge allt de vill och göra ett bra scenario som alla gillar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag jag körde över min kompis och jag fick en ban då insåg jag att det inte är värt att göra det och kommer aldrig göra om det igen.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM det är när man slår eller dödar någon utan anledning eller att den inte har varit med i ett scenario. VDM att man kör över någon utan anledning. METAGAMING tycker jag också är bra att man till exempel sitter i ett discord samtal och ens kompis säger att den ligger död vid paleto att han har blivit nedskjuten och en karaktär ig inte fått reda på de att man ändå tar informationen och åker dit.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra mitt bästa för att göra servern rolig för alla och bidra till serverns rp så bra jag kan.