Nekad Kalle_Planka | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle_Planka

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? Kalle_Planka

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2004 10 22 Hasse Anderson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han var ganska duktig i skolan och hade godtagbara kunskaper och i framtiden vill han bli polis och stoppa kriminallitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att roleplaya så bra som jag kan och följa reglerna och sköta mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om någon till exempel rånar mig och pekar ett vapen på mig måste jag spela medsom om det var mitt riktiga liv och lyssna på vad personen säger.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var inte meningen jag kom i full fart och fick sladd med bilen och råkade köra över min kompis.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: rdm står för random deathmatch och betyder att man inte får skjuta eller slå någon utan anledning. VDM: vdm står för vehicle deathmatch och betyder att man inte får använda fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra mitt bästa för att göra servern rolig för alla och bidra till serverns rp så bra jag kan.
 
Du får 24 timmar på dig att komplentera följande frågor
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
 
Nekad
Anledning:
Inte kompletterat din ansökan i tid
.Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top