Kalle_Planka
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer
Vad är ditt discord namn? Kalle_Planka
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2004 10 22 Hasse Anderson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll, lugn
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasse var väldigt duktig i skolan och han skötte sig bra på lektionerna och han lyssnade på lärarna. Hasses framtidsplaner är att få ett bra jobb och få ett roligt liv.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ha ett bra roleplay och lyssna serverreglerna.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om någon till exempel siktar ett vapen mot mig måste jag spela med och lyssna på vad han eller hon säger.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var inte meningen jag kom i full fart och fick sladd med bilen och råkade köra över min kompis.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: rdm står för random deathmatch och betyder att man inte får skjuta eller slå någon utan anledning. VDM: vdm står för vehicle deathmatch och betyder att man inte får använda fordon som vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra mitt bästa för att göra servern rolig för alla och bidra till serverns rp så bra jag kan.
Vad är ditt discord namn? Kalle_Planka
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2004 10 22 Hasse Anderson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll, lugn
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasse var väldigt duktig i skolan och han skötte sig bra på lektionerna och han lyssnade på lärarna. Hasses framtidsplaner är att få ett bra jobb och få ett roligt liv.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ha ett bra roleplay och lyssna serverreglerna.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om någon till exempel siktar ett vapen mot mig måste jag spela med och lyssna på vad han eller hon säger.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var inte meningen jag kom i full fart och fick sladd med bilen och råkade köra över min kompis.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: rdm står för random deathmatch och betyder att man inte får skjuta eller slå någon utan anledning. VDM: vdm står för vehicle deathmatch och betyder att man inte får använda fordon som vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra mitt bästa för att göra servern rolig för alla och bidra till serverns rp så bra jag kan.