Accepterad Kalle_anka2022 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjotjo_20

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Patricia

Vad är ditt discord namn? kalleanka__

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Max Jansson. Född 1999-03-28 uppväxt på Ekerö med sin fina familj. Maxs mamma och pappa är från Sverige. Han har haft en helt okej uppväxt,bra betyg i skolan osv. Det ända problemet han har haft är med sin psykiska ohälsa. Han fick hjälp av sin mamma när han mådde som sämst. Det problemet är nu över och han mår som bäst. Men det finns en sak som max har lovat sin mamma att göra.. Och det är att köpa saker till henne för att hon har hjälp max och att hon har köpt nya mobiler och andra saker när han inte har haft pengarna för det.

Max är mycket social samt hjälpsam person som alltid ställer upp när någon behöver hjälp. Max är en laglig person och gillar mest och vara med vänner på vägarna. . Han gillar även att gymma. Han orkade inte att bo kvar i Ekerö så därför har han nu flyttat till staden Unive för att försöka nå sin framtid! Maxs dröm är att han ska bli chef på en slags bilfirma eller bilverkstadför det är det han dör för.

Max har lovat sig själv att aldrig ge upp och därför så har han fluttat till unive för att inte ge upp på Livet!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket realistisk samt rolig rp. Jag låter andra att prata och failar aldrig rp. Jag kommer absolut inte bara tänka på tillexempel pengar eller att vinna scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för att vinna ett scenario men fakstiskt göra rp roligt och utveckla det-

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och kan reglerna Här är några exempel. RDM - Random deatch match vilket innebär att man tex dödar någon utan anledning eller utan att det är ett giltigt scenario. Man ska alltid tänka sunt förnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Har spelat på olika servers där jag har varit medlem på men är inte det längre för att jag valde att komma tillbaka på Unive. Jag har utvecklats ganska mycket dessa år på att rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget för tillfället

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka