Antagen Kalle_anka2022 | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tjotjo_20

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Patricia

Vad heter du på discord? kalleanka__

Ange ditt födelsedatum: 16 Juni 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2022. Kanske lite innan 2022. Har varit på och off i servern eftersom har haft dator problem men har fixat en ny dator och är i full gång igen!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag är just nu personal ansvarig och den ända som jobbar typ så har en hel del koll på saker och ting. Jobbar mer än vad jag åker runt i staden.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att utveckla kriminalvården genom att först kolla upp vilka som är aktiva och vilka som inte är aktiva. För i vårat jobb så krävs det att det finns personal som kan hjälpa att ta in fångar och ge de mat eller vård. Sedan kommer jag att fixa intervjuer till personer som verkligen vill jobba hos Kriminalvården. Jag kommer att även hålla och fixa utbildning för det som är nya på jobbet. Kommer att hjälpa personer Ingmar och OOC om personer inte kan så mycket om yrket. Vet inte riktigt om det går att samarbeta med tillexempel Mekonomen eller någon annan firma, men om det går så kommer jag att försöka fixa det. Kommer att svara och göra mitt bästa för att få igång kriminalvården efter att det har varit dött på jätte länge. Tack!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? å vardagar ungefär 2-3 timmar men ibland mer timmar. Helger då kan jag vara inne ganska ofta så ungefär 2-4 timmar då det är helg
Jag kommer att ha tiden för att göra kriminalvården bra igen!

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tillbaka