Nekad Kalle_Anka | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle_Anka

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198977667775/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Karlsson

Vad är ditt discord namn? Kalle Anka #5151

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Göran Bär och är 32 år. Han Hade det ganska tufft i sin barndom hans mamma dog när han var 5 och han var inte den bästa i skolan. Han fick även ADHD när han var 12 och blir väldigt lätt irriterad. Han gillar att chilla och ta det lungt och hans dröm är att bli en bra polis som bildar ett bra samhälle. Han har alltid gillat hur poliser jobbar. Även om han blir lätt irriterad så kan Göran vara rätt skön och rolig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo efter som att jag kan bidra med långa och roliga scenarion, med en bra nivå av sunt förnuft. Jag kommer bidra med en unik karaktär som syns. kommer även bidra med planerade scenarion, med ingen vinning bakom. Kommer bara spela för andras skull inte för min egen vinning då jag spelar bara för att ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda med roliga scenarion och bra RP-nivå. Mitt mål är att bidra till en bra stämning i Unive RP Servern. Där alla senarion blir så verkliga som möjligt. Och ska också försöka att bli bättre på RP och även hjälpa andra med RP så att alla som kör på servern kan ha det kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vara för egoistisk i ett scenario och inte vinna alla scenarion för att det blir bättre RP då. Och ge de andra spelarna en chans att vinna.

Hur hittade du Unive? Jag har sett många live streams på unive och har även några kompisar som har kört på servern.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka