Nekad Kalle_Anka | Medlem ansökning [PACDON

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle_Anka

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/?l=swedish

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Karlsson

Vad är ditt discord namn? KalleAnka#5151

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Olle, 29 år och gillar att Meka med bilar då han har gillat bilar ända sedan han var liten. Hans farsa gillade också att meka och hade ett garage med massa värktyg och sådant. Men hans morsa var inte alls intresarad av motorer då hon gick bort när Olle var 10. Han bodde på landet och hade några åkrar där hans farsa odlade potatis och annat. Men nu har Olle flyttat in till staden igen. Olle hade det hyfsat bra i skolan och hade många vänner men inte lika bra i ämnena. Olles drömjobb är att bli en bra mekaniker och han hoppas få en fin familj en dag då han just nu är singel. Olle gillar även att hänga med kompisar och kanske ta en bärs ibland.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo jag tycker roleplay är extremt kul och tar det väldigt seriös. Jag är ju ute efter långdragna scenarion som båda parterna har det kul. Jag vill att jag ska bli medlem då som sagt jag är seriös av mig och ska förösöka mitt bästa för att bidra med en bra rp nivå. Jag vill att folk ska känna igen mig när dom träffar mig ingame som dendär han va skön o duktig på rp osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och roliga scenarion där alla ska ha så kul som möjligt och hålla roleplay nivån så bra som möjligt. Och jag ska ta alla scenarion så seriösa som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna alla scenarion utan låta andra personer ha samma möjlighet att vinna och ibland låt någon annan vinna ett scenario även om man kan vinna.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt på youtube, twitch och några av mina vänner har kört på servern.

Nekad, Utveckla karaktärsbeskrivning, Försök igen om 24 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka