Accepterad kalle4980 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle4980

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Kalle anka

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Niklas Mattsson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig snäll rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund: har väx upp i en lägenhet med en pappa som var kriminell och slog han hans mamma blev även slagen ett företaget gånger och han gick i en skola där han blev mobbad dag ut och dag in så med andra ord hadde han en jobbig tid, och han talar gärna inte om sin bakgrund. Framtidsplaner: han har funderingar på att bli polis då han vill hjälpa andra med han kan också följa sin pappas fotspår om det blir riktigt dåligt med planerna är öatt bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara med at skapa rolig stunder/minnen bidra med bra rp och helt enkelt skapa en rolig server att vara på och inte en massa lall hela tiden

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte alltid gå för att vinna ett sina tio utan att ma. Ska fortsätta och om man förlorar så gör det inget

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt sunt förnuft och det jag lärde mig av det var att man ska agera som man gör irl

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft,rdm,vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

__**Felaktig discord**__

> Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

>

> Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

>

> Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

__**Felaktig discord**__

> Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

>

> Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

>

> Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Kalle anka

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka