Nekad Kalle360 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle360

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? pump_icemot

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Öman, 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, lugn, härlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle Öman har växt upp i en familj med en pappa som är polis, och en mamma som är hemmafru, han har ständigt fått höra om sin pappas jobb, hur kriminella är raka motsatsen av idealen och hur många kriminella hans pappa satt bakom bur. Han har alltid sett upp till hans pappa och har sen unga dar velat bli polis, men när han har hängt nere i centrum har han lärt känna några killar som håller på med kriminella aktiviteter. Vid 15 års ålder började han göra uppdrag för dessa killar, delvis att sälja droger. Och har hållt på med detta tills 20 års ålder. Hans framtidsplaner är att fortsätta med det kriminella, för att jobba upp sig i nätverket och kunna tjäna mer respekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är seriös RP, jag är en erfaren rollspelare så jag vet hur det går till. Jag kan bidra med unika scenarion och roligt rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att när man gör ett scenario så ska man inte spela så att bara en själv får någonting utav scenariot, utan även motparten. Ett exempel är när man tillexempel gör ett rån och har ett visst antal gisslor, och man ger över gisslor för varje krav man har på rånet, så att både polisen får någonting utav det, men även jag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna tidigare, men det var inget seriöst. Den regeln jag har brutit mot är FearRP, vilket jag hört att ni tar välidigt seriöst. Jag har lärt mig att jag alltid måste värna om mitt liv, även om det inte är en särskilt farlig situation.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social RP - om man är kriminell måste man alltid föra en social RP och prata innan man gör något kriminellt, alltid försöka lösa konflikter genom att prata, och i sista utväg använda våld. En annan regel är RDM, vilket är random death match, vilket innebär att man dödar någon helt utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

MVH:S1gge12

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

MVH:S1gge12
Jag har gjort de nu

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka