Accepterad Kalle320 | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle320

Icke Medlem
Meddelanden
568
Reaction score
25
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Elliot

Vad heter du på discord? Kalle#9999

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför just jag vill bli chef på folk är för att jag tycker att folk är det väldigt inaktivt jobb och då känner jag att jag kan visa vad jag går för och därför tycker jag att jag kan bli chef där eftersom att jag har goda erfarenheter inom att att laga bilar då jag har varit mycket nån biträdande chef 2 gånger och nästan varje gång man ringer folk så svarar de aldrig till 90% av fallen då svarar de aldrig vad även om man skickar sms eller om man ringer dem så svarar de nästan aldrig och det är väldigt tråkigt tycker jag eftersom att RPN då förstörs enligt mig då IRL då Falck hade svarat kommit och hjälpt men då kan ju inte dom hjälpa en eftersom att dom är så inaktiva och då tycker jag att jag hade kunnat hjälpa fall att växa o bygga upp sig själva och visar vad folk faktiskt kan gå för då jag vet att folk faktiskt är ett väldigt bra jobb men väldigt bra många anställda men eftersom att de är väldigt innovativa så blir det inte bra inom p en då hjälpen förstörs så om jag blir chef då kommer bli otroligt mycket bättre inom falk RP och de kommer svara hela tiden jag kommer anställa och vara väldigt noggrann med med dem vi anställer att de är väldigt aktiva på kvällarna på morgnarna och givetvis på dem att de nästintill alltid ska svara alltid hjälpen och absolut inte var korrupta för det är något jag inte tolererar inom folk och alla jobb och då om jag blir själv så kommer då Falck som sagt blir väldigt aktivt jobb och stan kommer hela tiden ringa fall för då vet ja det är ju folk de är väldigt aktiva då ringer dem för de kommer ju svara för jag behöver hjälp det kvittar om liksom du är uppe i vara lite och vi fall kommer hjälpen ändå så det är därför jag borde väl chef eftersom att som sagt jag kommer bara anlita aktiva bra snälla och trevliga personal

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter inom folk med erfarenheter inom att laga bilar då jag som sagt har varit mycket och någon delägare 2 gånger jag vet hur man lagar bilar och så vidare och då vet jag liksom vilka man ska anställa alltså när magkänslan säger jag och nej och jag vet när folket är bra inom just mekaniker jobb delen av sitt jobb liksom och då med mina goda erfarenheter inom mekaniker jobbet så kommer jag jag kunna hjälpa hela staden att få bilarna lagad och mina anställda kommer fixa det så mina erfarenheter är väldigt goda innan mekan är givet men inte just inom falk men inom ekonomi och det är ju ungefär exakt samma grej bara det att falk om ekonomer alltså det är olika namn liksom så det är mina erfarenheter inom att laga bilar och så vidare

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Kalle ström han är född år 1999 han är väldigt snäll rolig och glad när han var 2 år då flyttade han från London och då han där bodde först sen så kom han hit till Sverige men eftersom att han bodde i London så kort tid så har han ingen liksom dialekt och så vidare från England om det om ni förstår min karaktär är då väldigt trevlig snäll och glad när min karaktär sedan blev 8 år så flyttade han till ett ställe som heter Örebro i Sverige där tillhör Närke och då har han bott där i nästan hela sitt liv men när han var 14 år då börjar det bli lite dåligt i hans liv han började ju liksom jag håller på med vapen droger och knark och så vidare men sen när han då flyttade till ja juni då som det heter ja dom äter ju att staden då då blev han först med ekonom som provanställd sen så blev han ja liksom delägare där 2 gånger faktiskt och sen så har det ju gått lite snett och fick alla då han har blivit då gängkriminell men då nu känner ju kalla att han inte vill kan vara kriminell längre då kan inte känna att det är han så han försöker bli falk chef

Hur ofta kommer du vara inne? Just jag kommer vara inne från ungefär 12 noll noll till 0 7 varje dag och det är ju över 10 timmar per dag och de är personal de kommer också vara väldigt aktiv då det kommer anställa folk som liksom lägger sig klockan 9 utan här kommer fixa personal då som lägger sig alltså väldigt sent att vakna ganska länge så det blir bra för staden liksom

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka