Kalle320 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle320

Icke Medlem
Meddelanden
568
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? Kalle#9999

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 12-05
tisdag 12-05
onsdag 12-05
torsdag 12-05
fredag 15-06
lördag 15-06
söndag 16-07

Berätta om dig själv Jag heter Elliot Ström jag är född 2006-10-10 jag gillar att hålla på med bilarvara med vänner och Familjen. jag har många syskon både på mammas och pappas sida. jag föddes i kumla och bodde där tills jag 5 sen så flyttade vi till Åmmeberg. jag gillar att vara med vänner och bada och spela tennis som jag faktiskt har börjat tagit väldigt seriöst på sistone. Min lillasyster Heter Novelia och är född 2014 och är en dryg unge. Och min bror Anton är 25 år och jobbar som militär och har jobbat som de i 7 år. Och sen så har vi min andra bror som heter Emil och är 30 år och jobbar som snickare och har jobbat som de i 3 år och han och jag har börjat spelat mycket sporter tillsammas på senaste. Och så bor jag då i närke i ett helt okej stort hus och vi håller på att renovera huset allt från köket till baksidan och framsidan i ett år nu och de börjar ju bli lite irriterande att ha snickare här varje dag. Och då på fritiden nu på sommaren så spelar jag mycket tennis och baddar och håller på med bilar och så har jag börjat få ett stort intresse av motorcyklar på senaste.

Vad skulle du göra om du blir staff? varför jag vill bli staff är för att jag känner att jag vill hjälpa serven så mycket som det bara går och att få den att bli bättre än någonsin och jag har mycket bra erfarenheter att vara staff och då kan det vara till min fördel för jag kan alla kommandon och när jag blir staff så kan jag lova att jag ska göra så mycket som möligt.

Hur länge har du spelat på Unive? 900 timmar = början av januari.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Varför jag känner att jag vill bli support är för att jag har bra erfarenheter inom supportandet och jag har varit support innan och jag känner att jag vill komma tillbaka som staff då jag älskar att noclipa och bara hjälpa serven

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hur jag skulle kunna bidra med att hjälpa serven är för att jag är trevlig och glad i support kanalerna och jag kommer att bidra med att allmänt bara göra den bättre och att hjälpa folk så mycket som mjöligt och när jag är i staff teamet så kommer jag att gå på alla reports banna folk som ej kan bete sig och även hjälpa folk som är nya till fivem att visa det hur det går till och så vidare

Har du några tidigare erfarenheter? jag har tidigare erfarenheter då jag var support i 21dagar och mod i 10 dagar

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har bra koll på kommandon
/sqlban-du bannar någon
/sqlunban-du unbannar någon
/setjob id job och rank
/addkey- du ger dig själv en nyckel
/sqlsearch- du kopierar deras hex id för att få deras perm id och med perm id bannar då nån som är offline
/sqlbanoffline du bannar någon som är offline
/tpm-du flyger ditt du har satt den på kartan
/bring du telepoterar någon till dig
/skin du ger än klädmenyerna
/freze du frezesar någon så de står stilla
/goto då går till ett id
/kick du kickar någon från serven
/ooc du skriver så alla spelare ser det
/announce då ger ett medelande till hela serven
/giveitem id du ger dig att föremål
/givemoney du ger dig pegar så du tex kan sätta in i kassan

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja jag har lätt att lära mig erat system

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag tar medicin för ångest

Låser och arkiverar på begäran

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka