Kalle320 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle320

Icke Medlem
Meddelanden
568
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? Kalle#9999

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 12-05
tisdag 12-05
onsdag 12-05
torsdag 12-05
fredag 15-06
lördag 15-06
söndag 16-07

Berätta om dig själv Jag heter Elliot Ström jag är född 2006-10-10 jag gillar att hålla på med bilarvara med vänner och Familjen. jag har många syskon både på mammas och pappas sida. jag föddes i kumla och bodde där tills jag 5 sen så flyttade vi till Åmmeberg. jag gillar att vara med vänner och bada och spela tennis som jag faktiskt har börjat tagit väldigt seriöst på sistone. Min lillasyster Heter Novelia och är född 2014 och är en dryg unge. Och min bror Anton är 25 år och jobbar som militär och har jobbat som de i 7 år. Och sen så har vi min andra bror som heter Emil och är 30 år och jobbar som snickare och har jobbat som de i 3 år och han och jag har börjat spelat mycket sporter tillsammas på senaste. Och så bor jag då i närke i ett helt okej stort hus och vi håller på att renovera huset allt från köket till baksidan och framsidan i ett år nu och de börjar ju bli lite irriterande att ha snickare här varje dag. Och då på fritiden nu på sommaren så spelar jag mycket tennis och baddar och håller på med bilar och så har jag börjat få ett stort intresse av motorcyklar på senaste.

Vad skulle du göra om du blir staff? varför jag vill bli staff är för att jag känner att jag vill hjälpa serven så mycket som det bara går och att få den att bli bättre än någonsin och jag har mycket bra erfarenheter att vara staff och då kan det vara till min fördel för jag kan alla kommandon och när jag blir staff så kan jag lova att jag ska göra så mycket som möligt.