Nekad kalle265 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle265

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? adaam265

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter adam erikson och gillar att mekka med bilar. Han vill i servern bli en mekaniker och en bilförsäljare, m,en i framtiden kanske göra något kriminellt då hans umgänge är knas. Han gillar som sagt bilar och funderar på att importera en bil från tyskland, german engeneering, och sedan fixa den och han gillar att träffa nya folk och hjälpa dem på alla sätt och vis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo som sagt kommer han bli en mekaniker och jobba med bilar. Han kommer kunna jobba på mekonomen eller liknande för att hjälpa folk med deras problem på bilen och min RP är ingen jävla /me fixar bilen utan jag kan rätt så mycket om bilar så det kommer att hjälpa serverns RP och i framtiden funderar jag på att bli kriminell men jag är inte en sån person som går och rånar bara för att vinna utan jag vill at alla som är med io rånet, jaget eller liknander ska ha lika roligt som jag har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som sagt tidigare att man ska göra det roligt för alla som är med i ett scenario och inte bara döda personen direkt utan att båda ska kunna vinna från scenariot som pågår.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Såklart. VDM och RDM är fullt förbjudet och man ska ta sitt liv seriöst och inte ta det som ett spel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive innan men jag var tvungen att ta en paus då jag hade mycket att göra i skolan, så ja jag hade sagt att jag har erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker att jag har nämnt allt. Jag har varit polis i servern innan det kanske hjälper.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka