Nekad kalle265 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle265

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199202091407

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adaam#9350

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adaam svensson och har varit i staden ett tag. Adaam är född 1995 och är en glad människa. Addam har haft många olika bilar som han har trimmat och mekkat med, men nu är det dags för ett typ av nytt liv. Han har haft alla olika jobb i staden och umgås mycket med vänner. Adaam är bilintresserad och har en bror i staden som också är det. Dem brukar hänga med varandra hela tiden och funderar på att öppna upp en mechanic shop. Adaam gillar inte bara att vara en civilian utan han vill också i framtiden hålla på med olagliga saker såsom rån, gäng osv. Adaam har haft problem med andra personer och gäng och var tvungen att fly ifrån staden ett tag. Nu söker adaam medborgarhet igen för att han har gjort peace med alla personer och tänker att han ska börja på ett nytt kappitel med sin bror och andra vänner han förmodligen har kvar i staden. Adaam är väldigt social och gillar att träffa nya människor. Under tiden han var i staden innan skaffade han väldigt många vänner men också fiender.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på unive för att jag har spelat på servern ett tag. Jag är erfaren inom de flesta yrken men är också lättlärd. Jag kan det mesta som sagt men kan också skapa nya rp scensarios som leder till roligare rp på servern. Många har sagt att de gillar min rp på servern så ja tycker att ja kan skapa nya sccenarios som är både roliga för mig men också andra på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit på servern ett tag men tog en paus. Jag vet hur det mesta fungerar så jag är väldigt erfaren och har jobbat med det mesta. Jag kan skapa nya scenarios med allt det nya som har hänt på servern och kan göra det roliga för alla på olika sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kör för makt utan att man ska rpa på ett scenario som utspelar sig mot dig och motpartens vinst.

Hur hittade du Unive? en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka